31.6 C
Baku
13 Avqust 2026, 16:24
Digər

Yeni araşdırma: D vitamini qocalmanı ləngidə bilər

Bugun.tv “sciencealert.com” saytına istinadla xəbər verir ki, alimlərin müəyyən etdiyinə görə, gündəlik 2000 IU D vitamini (50 µg) qəbul etmək xromosomların ucunda yerləşən telomerləri qoruyur. Telomerlər hüceyrələrin bölünməsi zamanı DNT-ni zədələnmədən saxlayır və onların qısalması qocalma prosesinin əsas göstəricilərindən biridir. Beş il davam edən araşdırmada orta yaşı 65 olan 1031 nəfər izlənilib. Nəticələrə görə, D vitamini qəbul edənlərdə telomerlər daha yaxşı qorunub. Bu fərq, qocalma ilə əlaqəli xəstəliklər – ürək-damar problemləri, xərçəng və oynaq xəstəlikləri riskinin azalmasına işarə edə bilər. Mütəxəssislər bildirirlər ki, D vitamini həm sümük sağlamlığı, həm də immun sistemi üçün vacibdir. O, bədəndəki iltihabı azalda və infeksiyalara qarşı qoruma təmin edə bilər.

Bugün TV

Oxşar xəbərlər

Tramp: ABŞ Hormuz boğazı üzərində tam nəzarətə sahibdir

Aynur Camal

İran 15.000 raket və 45.000 dron saxladığını açıqladı, Tramp ultimatum verdi

Aynur Camal

Dünyanın ən məşhur 10 kitabı – Dünya ədəbiyyatının ölməz inciləri

Elnarə Dərziyeva

Bu veb sayt təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün kukilərdən istifadə edir. Güman edirik ki, bununla razısınız, lakin istəsəniz, imtina edə bilərsiniz.Qəbul edinƏtraflı Oxu